piatok 12. decembra 2014

Winter TAG


Tento tag som sa rozhodla vyplniť, lebo potrebujem niečo Vianočné vo svojom živote. Vonku to vyzerá ako na jar a mňa pomaličky opúšťa vianočná nálada a to Vianoce ešte ani neboli . 

Akú knihu by si nevedela predstaviť v zime ?
Ja si viem predstaviť všetko :D bez problémov. V pohode by mol ísť Quentin za Margo pri snežnej víchrici ...  Ale možno to bude všetko ja tým , že ja čítam veľmi málo plážových romantických bludov .. ja také knihy fakt nemusím. Prečítam všetko, ale knihám typu " stretli sa na pláži a bum láska " sa vyhýbam ...



Kniha, ktorá sa odohráva v zime ?
Aha.. ehm .. neviem :D .. Och , bože .. fakt ma nič nenapadá :D Zimný príbeh ale to som nečítala .

Najzimnejšia obálka ?
Super ....Dačo trepnem.. Harry Potter

Aká je tvoja najobľúbenejšia Vianočná (zimná) rozprávka ?

Ak by som mohla tak vymenujem všetky. Ja milujem Vianočné filmy, rozprávky, príbehy. Pozerávam to všetko už od polovice novembra a vtedy sa začína ta skutočná predvianočná nálada. Nezáleží či sú to slovenské alebo české-  Perinbaba, S tebou ma baví svet, Tri oriešky pre popolušku, či tie zahraničné- Sám doma, Santa Claus, Vianočné prázdniny, ja milujem všetky. Všetky tie filmy , rozprávky ma práve nenapadajú  ale  pozerávam aj  tie, ráno na Vianoce od siedmej .



Akú knihu by si si čítala na Vianoce, niekde v teple krbu ?
Knihu přáni. Mala by mi na budúci týždeň prísť, tak sa strašne teším. To už aj stromček budeme mať , tak budem čítať vedľa kozuba pri stromčeku, najlepšie s horúcou čokoládou a mandarínkami. Už budú aj perníčky, tak aj tie si dám :3


Kniha, ktorú si dostala na Vianoce ?
Kniha je pre mňa najkrajším vianočným darčekom , takže nikdy nesmie chýbať. No čo si najviac cením bola trilógia Hier o život ( ešte tá prvá ), myslela som si, že ju nedostanem , lebo mamka povedala , že ju už v obchode nemali. Keď som potom rozbaľovala darčeky a našla si ju pod stromčekom, to bolo totálne perfektné prekvapko. Minulý rok som zase dostala prvé tri knihy z nástrojov smrteľníkov, tak tie sa mi spájajú s Vianocami :)



Akú knihu si praješ na Vianoce ?
Jednu ? :D .. Hmmm asi Hru o tróny. Ani neviem prečo, proste chcem strašne dlhú knihu ! A konečne niečo čo nie je dystópia, ani romantika. Snáď sa mi to bude páčiť .

V akom knižnom príbehu (meste, svete) by si chcela prežiť zimné sviatky ?
Och, to nemusím ani premýšľať. Konečne otázka na ktorú mam hneď odpoveď. Však predsa Rokfort. Jednoznačne ! Tam by som šla v hocakom období ale na Vianoce to je úplne najkúzelnejší  miestečko na svete. Večerať vo  veľkej sieni pri dvanástich obrovských stromčekoch keď z toho čarovného stropu padá sneh. ˇo dokonalé. Zobudila by som sa v chrabromilskej klubovni a rozbaľovala darčeky v pyžame ( mne sa to páči, takto, ráno :3 ) s Ronom, Harrym a Hermionou.


1 komentár: